relaxen langs de costa - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu relaxen langs de costa - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu

relaxen langs de costa

Door: kim

26 Mei 2004 | Spanje, Sevilla

Hola-tjes lieve gente,
Inmiddels is Willem gearriveerd! We wilde hem heeel speciaal ontvangen op Sevilla airport met slingers een hand/spandoek,maar helaas...tess en ik zaten nog relaxt een cafe con leche te drinken en hij stond opeens al langs ons. En sindsdien hebben we echt super gelachen en ons zeer goed vermaakt.
Vanuit Sevilla hebben we de trein naar Cadiz (badplaats) gepakt en daar twee dagen in een jeugdherberg overnacht (was wel een hele nieuwe ervaring voor Willem) en lekker door het stadje gelanterfant en op het strand gelegen. Dinsdag hebben we een autotje gehuurd (een hele mooie, nieuwe bak) en zijn we, na natuurlijk eerst een paar keer verkeerd te rijden) naar Conil (ook een badplaats, maar nog iets meer richting Marokko) vertrokken om vrienden van ons uit Sevilla op te zoeken die op de camping staan hier.
We leven dus uit onze rugzak, slapen op de grond bij hun in het tentje, douchen zo min mogelijk, hebben de auto uitmoeten graven van het strand (we dachten even dat we er wel mee over het strand konden rijden....) veel wijntjes drinken en op het strand dutjes doen en langs de kust door schattige witte spaanse dorpjes rijden....DIT IS HET LEVEN! echt super relaxt!

We blijven vandaag nog in Conil en vertrekken morgen waarschijnlijk (het is maar net waar we zin in hebben) met z´n drien met ons autotje naar Tarifa (een nog zuiderlijke badplaats) We zien het allemaal wel...in iedergeval vlieg ik zondag met Willem terug uit Keulen.
Zondag avond stappen??

Dikke kussen uit de Costa del Luz! en tot volgende week...

• 26 Mei 2004 - 11:11

Ode:

jahoor en ik zit weer lekker op school!! wat is het leven toch goed,,not!
    hier is het nog steeds lekker weer en het ziet ernaar uit dt wilm en jij op een goede zonnige dg terugkomen!
    geniet er nog maar van en tot snel! zoen

• 26 Mei 2004 - 11:13

Paloma:

Chick, ik vind het echt superfijn zo met je op flower power tocht door el sur de Espana...

• 26 Mei 2004 - 12:47

Sponsor Padre:

Fijn om te vernemen dat het
    fondsengeld goed besteed wordt!!!
    Wil ook weer naar andalucia en dan in de zon en zo, zullen we zondag retour gaan tot je verjaardag.Enne, auto's lopen niet op zand wel op alcohol, lijken wel mensen.
    Geniet ze nog even.
    Biss sontagmittag um 15.00 Uhr in Koln/Bonn.
    Caminante, son tus huellas
    el camino, y nadas mas;
    caminante, no hay camino,
    se hace camino al andar.

• 26 Mei 2004 - 13:19

Fiek:

Hey Kim! DIT IS NIET EERLIJK! Ik maar hard werken! Vrijdag in AMS op kantoor gesprek met mentor! AHHH!!! Have fun en denk aan mij! X

• 30 Mei 2004 - 11:57

Ien:

he schat, jij zit nu als het goed is in het vliegtuig, zal wel balen. Maar wij zijn heel blij dat je er snel weer bent! Tot vanavond. dikke kus

• 30 Mei 2004 - 14:17

Carina,

Bien en Holanda. Aqui hace muy muy calor. Creo ochenta y seis grados! Muchas gracias para el carte bonito.

Voy echar de menos...

Besitos, Paloma.