regen en shoppen - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu regen en shoppen - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu

regen en shoppen

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

06 Mei 2004 | Spanje, Sevilla

De titel zegt het al...het is hier zo' n slecht weer. Op dinsdag lag ik nog op het strand en vanaf de woensdag dat hun arriveerden, tot nu een volle week later hebben we nog maar weinig zon gezien.
Dus gaan we maar veel shoppen, want er zijn hier zo veel leuke winkeltjes en veel goedkopen dan in nl. Dus kan ik bij elke oorbel, zonnebril, truitje, ketting etc weer een goeie reden voor mezelf bedenken waarom ik het mag kopen..

Effe over de Feria, ondanks het slechte weer echt weer een ervaring rijker. Dit kermis, carnaval, festival, dans en eetgebeuren was echt super. Je moet je voorstellen honderden feesttentjes op een terrein, met vrouwen in flamengo jurken en iedereen die gezellig borreltjes drinkt en spaanse dansen uitoefenen. Nou ja niet alleen spaanse, want we hebben ook nog de vogeltjes dans gedaan! (lang verhaal)

Na deze week nog maar twee lesweken en dan zit het er alweer op hier. Ik ga dan nog een weekje met Tess rondtrekken langs de kust en dan is het alweer tijd om terug te gaan naar Nederland. Dus ik moet nu deze drie weken nog ff volle bak stappen, dingen bekijken, spaans lullen want ik denk dat ik thuis echt moet wennen en dit nog super ga missen.

Vanavond nog met pa en ma naar een flamengo optreden en dan zit het er alweer op voor hun. Mam, we zullen je karbonaatjes, aardappelen en nasi nog missen!!

Hopelijk bij de volgende mail heb ik geen zonnenbankcuur hoeven doen, heb ik een spaanse voetballer aan de haak geslagen, spreek ik zelf ook vloeiend spaans en ben ik 8.5kilo afgevallen en veel kadotjes en post van jullie gekregen.

Muchos besos Kim

  • 06 Mei 2004 - 16:24

    Ien:

    je bent een lieverd! geniet er nog maar van. en die wensen komen vast nog wel goed!! dikke kus

  • 06 Mei 2004 - 16:38

    Tess:

    Jippie, vandaag weer iets van zonnetje!
    Ien jij bent ook lief en Bou vindt je cool.

    Besos!

  • 08 Mei 2004 - 09:26

    Ode:

    kimmie geniet er nog maar van en dan zien we je in het pinksterweekend graag verschijnen in Ehv!! gaan we lekker stappen, oke!
    verders hoorik graag je stem weer eens, want tja heb je geen een keer gesprokoken, maar zit ook nooit bij een vaste tel, helaas...spreek je thuis wel weer,haha

    dikke pakkerd van mij

  • 08 Mei 2004 - 16:59

    Ien:

    hier weer een berichtje van mij. Alleen even zeggen dat ik het leuk vond om van je ma wat verhalen te horen. Zou het liefste nu nog op het vliegtuig stappen, maar helaas. Ik spreek je morgen als het goed is. Heel dikke pakkerd

  • 10 Mei 2004 - 08:14

    Fiek:

    Hola Flap!

    Al een kleedje gevonden? Nog steeds slecht weer, balen zeg... Maar dan zie je ook meer denk ik. We bellen en ik heb postpakketje bijna af. X

  • 12 Mei 2004 - 13:58

    Padre:

    Weinig zon, beroofd,laat eten,veel nederlanders, veel lopen,geen bavaria, en toch: ontzettend leuk met kim, met al dat andere "jong volk" , geweldige stad, heerlijke tapas, prima sfeer, veel genieten en weinig moeten, ik zou er ook wel 12 weken willen zijn. Jammer van al die kado's die we moesten meenemen voor kim, en kado's terug van kim voor alle lieverds in nederland !!!!
    Advies: vliegtuigpakken en samen met kim en tessa van 23-30 mei weekje op het strand van cadiz gaan zitten (retourtje keulen-sevilla 160 euro)
    Kimmie nog bedankt voor de erg fijne dagen en blijf genieten. Tot pinksterzondag. Dikke besos.

  • 15 Mei 2004 - 19:02

    Fiek:

    FC DEN BOSCH KAMPIOENEN! Echt Kim, het was zooooo spannend! HELMOND BEDANKT!!
    XXXXXXXXXXXXXXXxXXX ga nu weer feesten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 12446

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: