zon en mucho tinto - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu zon en mucho tinto - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu

zon en mucho tinto

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2004 | Spanje, Sevilla

¡Hola-tjes gente!

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb ook niet zo´n zin om met dit heerlijke weer lang achter de computer te blijven. En ik ga alweer mijn laatste weekje in dus kan mijn tijd goed gebruiken.
Ik heb het gevoel dat ik van Sevilla alles wel heb gezien om een goed idee van de stad te hebben, dus de laatste dagen heb ik ´s ochtends op school, ´s middags op het strand en ´s avonds in de kroeg doorgebracht.
Nu zondag komt Willem Stienen ons vergezellen en vertrekken we (tess, ik en wilm) naar zee voor een weekje. De eerste twee dagen hebben we een hostal en vanuit daar zien we wel verder. En zondags (de 30e mei) vlieg ik met Wilm terug en Tess blijft dan nog wat langer hier in Andalucië.
Gisteren hebben we als ultime test van onze kennis van de spaanse taal een etentje met spaanse mannen gehad. En hou, ik dacht van te voren zo ongeveer half vloeiend spaans te kunnen na drie maanden, dat is dus niet gelukt maar het viel niet tegen!
Vanavond voor de laatste keer met de klas een tapas-toertje doen, morgen laatste lesdag en gaan alle drie mijn huisgenootjes (flo, bar en joyce) naar huis....ik heb echt een super tijd gehad met die meiden in onze piso en ga ze zeker missen!
Lieve mensen, bedankt voor al jullie post en mailtjes en zo!

Ohja, en ben een nieuw fonds begonnen ´help kim de laatste week door´
en u kunt uw geld storten op rekeningnummer 148091768!
Alvast bedankt voor uw donatie!!!!!

y hasta pronto!
Beso La Kim

  • 20 Mei 2004 - 19:11

    Gerard Uit De Zeilberg:

    Zeg Kimmie, geld alleen maakt niet gelukkig. Ook geestelijke verruiming in de vorm van verijkking van je historische kennis is van belang. Zo ben ik ontzettend benieuwd naar de historische contacten tussen Sevilla en Nederland. Staan er geen mooie paleizen van de vroegere Spaanse koningen in Sevilla e.o.? Heel lang geleden waren zij ook onze koning. Hebben ze dat ook verteld in de Spaanse lessen? Of zal ik overkomen voor een paar zomers om daar uitleg over te geven? Maar ik denk dat de rest van de familie het daar dan te warm vindt. Afgelopen maandag hebben we mee getraind met Bram. Guus leek wel een vliegend hert. Liset heeft er spierpijn van overgehouden en Gerard heeft bijna een contract aangeboden gekregen bij een club waar hij de naam niet van mag noemen. Kortom Kim, alle gekheid op een stokje;we wensen je nog veel plezier in Spanje en hopen dat je weer heelhuids terug komt.
    Met heel veel groetjes van Guus, Bram, Liset en Gerard

  • 21 Mei 2004 - 08:54

    Ien:

    he schat! Is toch snel gegaan, ben wel blij als je er weer bent hoor! Kunnen we hier weer samen op pad.
    Zullen we de 31e dan maar snel afspreken voor bij te kletsen?? kus

  • 22 Mei 2004 - 10:59

    Ode:

    de 31e zouden jullie ook mee kunnen naar pinkpop om lekekr bij te kletsen??

  • 22 Mei 2004 - 16:48

    Marion:

    Ha die Kim, ook voor jou zit het erop. Volgens wat ik allemaal heb kunnen lezen was 't super. Hopelijk is je spaans nu top, en kun je het goed gebruiken in je laatste week daar in Spanje. Véél plezier in je vakantieweekje samen met Tessa en Willem.

  • 25 Mei 2004 - 11:48

    Ien:

    he scheet, lekker op pad? Je zult dit vast niet meer lezen maar in ieder geval nog veel plezier. en tot snel. dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 12448

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: