allo foufer scatjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kimmie - WaarBenJij.nu allo foufer scatjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kimmie - WaarBenJij.nu

allo foufer scatjes

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen
Dit is mijn nieuwe site.
Is makkelijker dan steeds mailen.
Ben nog niet weg, maar je kunt 't maar alvast hebben.
Ik vlieg 29 febr naar Sevilla dus tot die tijd staat hier nog nix interessants op.

KusKim

  • 29 Januari 2004 - 18:12

    Ien:

    leuk idee kim!! kunnen wij jou toch goed volgens als we je moeten missen.

    dikke kus

  • 31 Januari 2004 - 11:20

    Ode:

    hai mupske! super ideetje! echt leuk om zo al je aventures te volgen,
    zoen+ huggie

  • 01 Februari 2004 - 13:06

    Tess:

    JAAAA

    Good idea!

  • 01 Februari 2004 - 21:42

    Eveline:

    Hey kim-catalana! echt super leuk idee van deze site. Ik ga eens kijken in je fotoboek.. Zal je wel missen hoor! Je bent namelijk echt 'n toffe collega! Kus Eveline

  • 05 Februari 2004 - 14:19

    Fiek (alias Sophie):

    Hey Kim, strak plan. Kun je alle foto´s van de mooie spanjaarden erop zetten die je daar gaat verslinden! JOEHOE!!!

  • 12 Februari 2004 - 20:19

    Anke:

    Hey schat,
    wat een SUPER goed plannetje van jou zo'n site! Dat had ik niet achter je gezocht, computer nerdje!! ;-) Wens je alvast heel erg fun en wel aan me blijven denken he? Dikke kus Anke

  • 12 Februari 2004 - 20:23

    Christiane:

    Hey Kimmie! Leuke site, beetje jammer van die foto, haha! Heel veel plezier in Spanje, ga je wel missen! Moet dan dus alleen gaan zwemmen en zonnebanken en iemand anders vinden die mijn haren wil komen stylen! Tot straks, dikke x

  • 12 Februari 2004 - 20:25

    Martine:

    Hallo Kimmie,
    Echt tof hoor je eigen site!!!
    Heel veelplezier inSpanje en tot vanavond!
    Veel liefs Martini

  • 17 Februari 2004 - 11:57

    Fiek:

    Helloooo, dadelijk eindelijk weer naar jou toe! Ik vind het wel leuk al die mailtjes in 10 minuten, dan verveel ik me niet! Zet je er ook nog een foto van jou en MIJ op. Dan is de site pas compleet. Tot vanavond!!! XXXX flap

  • 18 Februari 2004 - 11:30

    Marloes:

    Hey Kimmie!
    Echt wel cool je iegen site, kunnen we goed in de gaten houden wat je allemaal in Spanje aan het uitspoken bent!

    Kus Marloes

  • 25 Februari 2004 - 13:30

    Sjorska:

    kimmie kimmie ik wist niet dat je een website had leuk kunnen we soms nog spannende verhalen erop posten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 12471

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: