ben er!!! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu ben er!!! - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu

ben er!!!

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

29 Februari 2004 | Spanje, Sevilla

Na een nogal vreemde heenreis (lang verhaal...ben ik er dan Sevilla.
Echt een super leuk appartement met twee hollandse meiden (niet goed voor Spaans maar wel gezellig). En wat een mooie stad....iedereen die nog zat te twijfelen om te gaan>>GO!!

Morgen eerste spaanse lesdag en nu ga ik ff een vino tinto en een tapas nuttigen!!!

Adios
KUS KIM

  • 01 Maart 2004 - 09:10

    Fiek:

    Hoi! Ik verveel me!
    X

  • 01 Maart 2004 - 09:29

    Ode:

    ik ben zwaar jaloers! wil ook weg uit dit koude kikkerlandje + saaiheid op school...
    succes kimmie en hopelijk leer je ook echt wat spaans,haha!
    (jou kennede)
    dikke zoen
    mis je!

  • 01 Maart 2004 - 10:25

    Bijna:

    Nog maar 6 weekjes en dan mag ik ook...

  • 01 Maart 2004 - 14:06

    Neel:

    Kimmie, ik snap niks an je verhaal over de heenreis, maar dat krijg ik vast nog wel van iemand te horen, of loop zo wel effe bij je papie langs op school!!!!

    doei moppie

  • 01 Maart 2004 - 15:41

    Herman:

    ja, ja nu weer grote mond,
    gisteren was het anders,
    met dank aan antwerpen.
    denk aan je lijn, dus alles met
    mate.

  • 01 Maart 2004 - 17:53

    NouK:

    Hey Kimske,

    Wat moet je ook met die rommel in je tasje??

    Hoop dat je het er superrr naar je zin zal hebben! Zal aan je denken als ik mijn spaanse lessen inhaal bij BOUWMAN!

    Dikke KUS Noukie

  • 01 Maart 2004 - 20:50

    Ankie:

    Hey meis,

    wat een avontuur heb je weer meegemaakt!! Kan me heel goed voorstellen hoe jij gister op Schiphol hebt gestaan!! Maar toen ik het vandaag las moest ik er ook wel hard om lachen!! Dat is er ook maar weer 1 die dat overkomt en das ons eigen KIMMIE!!!! Hoop dat jullie het daar leuk en SUPER gezellig hebben en dat je ook nog wat Spaans mag leren ;-) Dikke zoen

  • 02 Maart 2004 - 08:54

    Fiek:

    Hoi drol! Jij gaat meteen vino drinken en tapas eten! Je moet daar ook joggen hè? Anders was alles voor niks! Mooie chico´s daar? Hier saaie musten... Helmond tegen FCDB 3-3! Haha, dus jij nu definitief voor DB. Ik zo druk met onderzoek en jij met vino, is niet eerlijk. Maar nog 3 weekjes en dan sta ik op de stoep! Hasta la vista senorita bonita. Dikke kus!

  • 03 Maart 2004 - 10:14

    Gast:

    Heeey prulleke,

    Maak er wat van meiske, maar probeer naast het studeren ook een beetje aan je sociale leventje te denken, ok?!

    Een nadeel je mist volgende week wel mijn verjaardag ;)

    kus grardje

  • 04 Maart 2004 - 11:50

    Fiek:

    Hé Henk, ik zag in de krant dat het 20 graden is daar! Jij hebt het goed voor elkaar! Ik vandaag geen stage, want gesprek op school. Hoe gaat het met het Spaans? Groetjes aan Joyce.
    Dikke kus harry

  • 04 Maart 2004 - 12:48

    Marske:

    ha scheet, jammer da ik je nie meer heb gezien dinsdags en sorry dat ik niet eerder wat heb laten weten maar heeeel veel succes daar en ik hou je op de hoogte en ben benieuwd naar je avonturen haha spreek je snel xxx mars

  • 06 Maart 2004 - 13:53

    Yvon:

    Hoihoi Kimmie!
    Vanaf de eerste dag was het al spannend! Je hebt vast al een dun baklaagje op je huidje. Wilde eigenlijk iets Spaans typen, maar ken helaas geen woord Spaans.
    Heb verder geen leuke verhalen, dus enjoy!!!!
    Kuskus

  • 06 Maart 2004 - 22:19

    Bram En Guus:

    Ha nichtje, doe je de groeten aan Sinterklaas, als je hem tegenkomt? Heb jij daar al lekker weer? Wij hebben genoeg van de winter en willen weer buiten spelen!
    Dikke kus van je kleinste neefjes!!!!

  • 08 Maart 2004 - 12:20

    Yvonne:

    Hey Kimmie,
    Ben nu wel erg benieuwd naar het heenreis-verhaal eigenlijk. Blij te horen dat alles goed gaat, succes en heel veel plezier!! In Zuid-Afrika gaat alles ook goed in ieder geval! Hoor het wel! Dikke kus

  • 08 Maart 2004 - 13:16

    "retteketet Hier Is Odet!!":

    jaja kimmie paps herman heeft gelijk, grote mond maar klein hartje, maar ach we kennen je toch,hi.
    fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt! maak er wat van daar en hopelijk leer je wel wat spaans (dat valt nog te bezien)
    enne de ontwikkelingen met dat versierpakket dat horen we wel via het gastenboek ofzo, of mag je paps het ook weten,hihi.
    nou goed..mupske we zitten met smacht te wachten op je volgende reactie/mail!!
    toedeliedokie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 12470

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: