Hola guapos y guapas (hallo lekkere diertjes!) - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu Hola guapos y guapas (hallo lekkere diertjes!) - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu

Hola guapos y guapas (hallo lekkere diertjes!)

Door: kim y Joyce

Blijf op de hoogte en volg

08 Maart 2004 | Spanje, Sevilla

Hier een berichtje van ons 2en.... Whahahahah, wij blijven hier wonen en komen waarschijnlijk NOOOIT meer terug!
Het is hier met één woord TOP! Het spaans gaat erg goed, we dromen zelfs al spaans hihihi!!
Nou, hasta la pasta schatjes!!! KUSSIES, mail en sms ons veel

  • 08 Maart 2004 - 14:00

    Fiek:

    Denk dat ik van mijn ticket ook een enkele reis maak!!!

    KUS

  • 08 Maart 2004 - 15:39

    Marloes:

    Ben jaloers!
    Maar over twee weekies zijn Fiek en ik er ook! Gezellig! Heb er echt zin in!

    Kus

  • 09 Maart 2004 - 15:00

    Menno:

    Hola feestbeesten!

    Que tal?Ik dacht laat ik eens wat van me horen...eigenlijk was ik me kamer aan het opruimen en kwam ineens je briefje tegen Kim!!Ka eerlijk is eerlijk het is stukken minder gezellig in de Walkabout zonder jou....er wordt dus helemaal niet meer op de bar gedanst bijvoorbeeld.Ben druk Pulp Fiction aan het kijken en het twisten gaat al stukken beter!!

    Have fun. Kus menno

  • 09 Maart 2004 - 15:59

    Fiek:

    Hoi!!!!
    Tsja, ik ben een fanatieke bezoeker, maar wat wil je ook met zo´n saaie stage!!
    Nog 11 daagjes en dan...FIESTA! Fiek gaat naar Sevilla! Holé!!!
    Het sneeuwt hier trouwens...
    KUSSS!

  • 09 Maart 2004 - 20:35

    Gulay En Sanne:

    Hey kimmie,
    we zijn nu bij mij met Sanne en er dachten we gaan eens een kijkje nemen op de site van Kim.

    Leuke site,kim
    Hoe issie met de Spaanse les? Jullie hebben vast en zeker lekker weer? Hier is hier ijs en ijs koud brrr. (geinthu)
    we zijn weer lekker gaan uieten bij de movies.

    veel succes met de spaanse boys en nog veel plezier!
    P.s. Echt een leuke site

    - xxx-jes Gulay en Sanne

  • 10 Maart 2004 - 12:29

    Fiek:

    Hoi!
    Hier is de stalker weer! Alles goed? Hier is er ruzie op de stage, dus niet echt top. Chris komt zo in de pauze, gaat naar de kapper, pony knippen. Ik hard aan het werk. WHAHAHA. Geniet ervan en tot over 10 dagen!

    XXX Fiekel

  • 10 Maart 2004 - 16:19

    Tess:

    M'n ticket is geboekt. Ik vlieg de 8e naar Malaga en kom dan per trein naar Sevilla!!! Dus dan kom ik de donderdag, vrijdag en zaterdag bij jullie overnachten, oke? Daarna ga ik lekker naar mijn gastgezinnetje!

    Tot dan! Ga morgen trouwens heerlijk Spaanse zalm eten, om alvast in de stemming te komen!

    Kus!

  • 10 Maart 2004 - 20:08

    Marin:

    Kim die foto's, dat kan echt niet. Iedereen die op deze pagina kijkt kan onze super belachelijke foto's zien. Blijven deze 3 maanden staan of ga je deze binnekort snel een keer verwijderen.

  • 11 Maart 2004 - 21:57

    Wimke:

    He Kim, ik kan niet op wintersport ivm met mn tentamens! K*T zooi! Nou kom ik ook naar Madrid (Toch?) Ooh nee Servilla, heb je daar ook kunst ski-banen? Boek me maar in dan! Wim Stienen

  • 13 Maart 2004 - 18:55

    Jessica:

    Kim! gvd, terugkomen zul je! we hebben je nodig in de WA die bar staat zo leeg met alleen maar glazen erop! enniewee, ik mail je en stuur een mooie man deze kant op!

    dikke kussen!!

    ps. waar blijven die foto's??

  • 14 Maart 2004 - 14:48

    Ien:

    he schat!!
    ik begin je nu toch wel een beetje te missen hoor!jammer dat ik niet langs kan komen, zou ook wel even met lekker spanjaarden willen sjansen. Maar dan ga ik het maar proberen op een lekker fransoos op een snowboard...

  • 14 Maart 2004 - 14:50

    Ode:

    ola mupskes!

    tessa met de trein naar jullie,hihi spannend na die aanslagen!
    idd die foto's, wWAaHA!!
    vooral laten staan ik vind ze sprekend!! hihi./

    ben benieuwd wat voor snowbaord leraren ik dit jaar ga imiteren, haha!

    daaag moppies, ik schei ermee uit, want ik lul maar om te lullen/.///

  • 15 Maart 2004 - 13:31

    Fiek:

    HEEEYYY! Zaterdag ben ik bij je!!! Eindelijk! Heb er heel veel zin in! Nu nog ff doorzetten op mijn stage... Mail me heel de dag!

    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 12470

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: