de gang van zaken 15 maart - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu de gang van zaken 15 maart - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu

de gang van zaken 15 maart

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

15 Maart 2004 | Spanje, Sevilla

hi lieve scatjes,
Erg geschrokken van de aanslagen in Madrid en met een groepje hollanders hebben we ook hier in Sevilla met de protest toch meegelopen.

Hoop dat jullie me al super missen, nou ja in iedergeval een beetje.
Fiek en Marloes (breda)komen aankomend weekend langs en we hebben een strak schema....

Op school gaat alles muy bien, in de praktijk lukt het lullen ook wel totdat de spanjaarden gaan terugpraten....

Dikke kussen uit Sevilla, en ohja het is 25 graden dus ga nu ff siesta houden in het park......

Besos!

  • 16 Maart 2004 - 08:16

    Fiek:

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, nog 4 daagjes en dan ben ik er! En dan blijf ik 8 dagen!!! Straks schema?? Vertel eens....? Moet ik sunblock voor je meenemen? ;)
    Tot zaterdag!!!
    XXX

  • 19 Maart 2004 - 09:53

    Herman:

    twenthe en utrecht in finale van de knvb beker, hier 21 graden (een dagje)
    goede tijden en slechte tijden is superspannend, net als idols, nieuwe dvd van marco borsato, enz enz, moeten jullie allemaal missen.
    sterkte daarmee.

    aai en kus.

  • 19 Maart 2004 - 15:31

    Yvon:

    Kimmie,
    Veel plezier met je bezoekers!!
    Kus Yvon

  • 19 Maart 2004 - 22:00

    Marion:

    nog een paar weekjes kim en tessa komt je opzoeken, hopelijk hebben jullie daar 'n super gave tijd, maar dat zal wel lukken. heb eigenlijk ook wel zin om 'n weekend langs te komen, maar we zullen maar gewoon in 't kille holland blijven

  • 20 Maart 2004 - 13:10

    Yvon:

    Prinses Juliana is overleden. Is natuurlijk hot news hier!

  • 23 Maart 2004 - 08:21

    Marin:

    Hey Kimmie, mis je ons al een beetje?? Ik jou wel ontzettend!!!!!. Hier is alles oke, gewoon bezig m et school en stage. Doei lieve Kim

  • 23 Maart 2004 - 08:21

    Marin:

    Hey Kimmie, mis je ons al een beetje?? Ik jou wel ontzettend!!!!!. Hier is alles oke, gewoon bezig m et school en stage. Doei lieve Kim

  • 23 Maart 2004 - 21:51

    Ien:

    he schat, ik vind je lief! las trouwens in de krant dat de maximale boete voor bezit van pepperspray E 4500 is. Maar zo ver zal het wel niet gaan denk ik...
    dikke knuffels

  • 24 Maart 2004 - 14:12

    Eveline:

    Hey Skatje!
    Nou steeds naar je zin begrijp ik? Mooi! Is inderdaad wel super kut wat er in Madrid gebeurd was.. Maar hopelijk kan jij je nog wel vermaken. Geniet ervan! BTW hoe smaakt de creme catalana daar?! En we missen je hoor bij de tapasbar! Kus!

  • 24 Maart 2004 - 23:06

    Christiane:

    Hey lieffie! Mis je natuurlijk super erg! Het is echt saai in Breda zonder jou! Heel veel plezier en succes nog daar en niet te bruin worden hoor(heb namelijk niet genoeg geld om 3 x per week naar sundays te gaan, haha!)! Dikke x Christiane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 12469

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: