26 maart - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu 26 maart - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van kimmie - WaarBenJij.nu

26 maart

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg

26 Maart 2004 | Spanje, Sevilla

hola amigos!
ff een update:
Heb afgelopen week mijn eerste salsa les gehad.....ha ha mijn bovenlichaam en onderlichaam bewegen dus niet los! Maar we (joyce, ik en drie hollandse gasten uit onze klas) gaan een intensieve curcus volgen dus hopelijk heb ik bij terugkomst in nl super soepele heupen!
Vandaag een beetje klote weer, veel regen en bewolkt maar dat vind ik eigelijk niet zo erg want dat kan ik lekker siesta houden. Deze week waren Fieke en Marloes op bezoek dus erg veel op stap geweest en elke dag weer vroeg in de klas gezeten!!

Bedankt voor al jullie mailtjes, kaartjes en sms-jes en zo, echt super leuk dat jullie toch nog aan me denken. En keep on doing!!

Tesje komt al bijna deze kant op, ja de tijd vliegt echt voorbij....April is hier een echte feestmaand en dan is het alweer mei...
Kortom, heb het nog super naar mijn zin hier en ´k denk nog niet aan terugkomen.

Muchos besos y hasta luego!

  • 26 Maart 2004 - 15:04

    Ode:

    nog een paar uurtjes en we gaan op wintersport!! joehoe!!

    tot over 10dgjes

    zoen ode

  • 29 Maart 2004 - 11:24

    Fiek:

    Ik wil terug!!!! Hier is het helemaal niet leuk! Mis je me alweer?

    XX

  • 29 Maart 2004 - 15:26

    Padre:

    na regen komt vrijdag zonneschijn voor jullie,voor ons
    gisteren al (lekker p ) enne: passen die bikini's straks nog wel. dans en feest ze, nog ruim 4 weken en we komen gezellig meedoen. muchos amor en houdoe.

  • 31 Maart 2004 - 11:25

    Marloes:

    Ik vond het echt gezellig bij jullie vorige week! Ben echt jaloers dat jullie daar nog zijn en ik in Nederland. Ik wil terug!!! nog veel plezier!
    Kus Marloes

  • 04 April 2004 - 13:09

    Tess:

    Nog een paar daagjes..

    bel je nog!

    X

  • 06 April 2004 - 10:24

    Yvonne:

    Hey Kimmie, alles goed? Lijkt me van wel :) Ik ga vanavond Guillaume van het vliegveld halen en lekker vakantie vieren in Kaapstad! We houden elkaar op de hoogte, goed? Dikke kus

  • 06 April 2004 - 12:00

    Fiek:

    Ha Henk,

    Hoe gaat het met de wortelcreme? Ben je al bruiner? Ik word hier zo wit als een melkfles. Dus ff naar sundays. Ik mis jou wel heel erg. Ik bel jou vanavond ok? Luv ya!

    XX

  • 07 April 2004 - 12:28

    Bram En Guus:

    Wij zijn wel een beetje jaloers op jou. Lekker in de zon en wij hebben het koud. Heb je Sinterklaas al gezien of nog steeds niet? Over 2 dagen gaan we weer met die gekke familie van ons naar een kampeerboerderij. We hebben er keiveel zin in.
    Groetjes van je kleinste neefjes. Daaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 07 April 2004 - 18:54

    Ien:

    kimmie, ik vind jou mucho lief!!

  • 07 April 2004 - 20:33

    Ome Gerard Kuijpers:

    Hoi Kim,
    Ik ben net terug van een voetbalwedstrijd Helmond Sport Go Ahead Eagles,samen met Bram. Hij had vrijkaartjes via ZSV. En KOUD dat het was, brrr. Dan zit jij beter. En Helmond Sport verloor ook nog, met 2-3. En nu gaat Bram als de wiede weerga naar bed. Ik ga ook snel onder een heleboel dikke wollen dekens; lekker warm. Fijn he die lente in Nederland
    Groetjes Gradje de Kuup.

  • 08 April 2004 - 14:52

    Ode:

    yoh weer terug van wintersport en meteen alweer volle dgn achter de rug op school,bahabah...kimmie wat heb jij het toch goed!maar vooruit ik gun het je,hi! hoest met salsa?
    wiebelheupen in ontwikkeling>>? kijk maar uit voor tes als ze komt, nieuwe bijnaam is stinky,haha,..als ze dit leest wordt ze kei boos..(ach gein hoor tes, we hebben van je lekkere geur genoten..mmh)
    kimmie mis je ons al? ike jou wel, niemand overdrijft meer wat alleen ikke,ha...ik doe het wel voor twee, komt goed.
    verders geen nieuws.
    Mucho besos, (klopt.. toch?)

  • 11 April 2004 - 10:34

    Neel:

    Kimmie, ik mis je!!!!

    als je terug bent gaan we samen stappen en lekkere mannen versieren, hahaha!!

    doeidoei poepie
    xxxx neel

  • 11 April 2004 - 13:44

    Ien:

    he drol, jammer dat ik net je telefoontje heb gemist. Was tennissen met mijn mams, zo meteen de overwinning vieren in de kroeg, ole!! leve het lange paasweekend...

  • 13 April 2004 - 13:41

    Sanne:

    Hai kimmie,
    even een kort berichtje van je zusje. Ik ben nu bij de bieb op internet en ik dacht even op de site van kim kijken. Papa en Mama komen al bijna naar jou toe, ben wel een beetje jaloers! Maar, ja ik ga in de zomervakantie naar turkije met Gulay. Daar heb ik ook heel veel zin in. Nou kimmie, nog veel plezier in Sevilla en tot mails, schrijfs! Dikke kus van je zussie

  • 14 April 2004 - 08:01

    Pinda:

    He Kimmie!!!! Nou nou zo te horen heeft madam het daar goed voor elkaar. Beetje salsa les volgen enz. Mij wel een beetje salsa leren als je terug komt!!!Ik denk dat mijn heupen ook wel wat versoepeling kunnen gebruiken namelijk. Zo ik ga nu weer eens hard aan de studie. Dikke kus Marin

  • 14 April 2004 - 12:09

    Fiek:

    Kim! Komt er nog een nieuwe update?

    xxx

  • 14 April 2004 - 14:21

    Ode:

    he kimmie
    waar blijft de nieuwe up date en foto's van lekkere mannen??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 12467

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: